۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳

رئیس سازمان بنیاد شهید:

۷۰۰۰ مسکن برای ایثارگران در مازندران ساخته می شود

۷۰۰۰ مسکن برای ایثارگران در مازندران ساخته می شود

ساری- رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هفت هزار واحد مسکن و چهار هزار اشتغال برای جامعه ایثارگری در مازندران ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی پیش ازظهر سه شنبه در شورای ترویج نشر ارزش‌های اسلامی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: این مرد بسیار بزرگ و با عظمت بوده است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری و تاکید بر پیروزی حزب الله و جبهه مقاومت اظهار کرد: حادثه عاشورا بزرگترین حادثه و واقعه عالم خلقت بوده است و هیچ حادثه‌ای عظیم‌تر از آن نبوده است.

وی از اربعین به عنوان بزرگترین همایش انسانی و جهانی ثبت شده در تاریخ یاد کرد و گفت: ۲۲ میلیون نفر در همایش جهانی اربعین شرکت کردند.

اوحدی با اظهار اینکه در دوران جنگ به محل آزمایش پیشرفته‌ترین سلاح‌های شیمیایی تبدیل شده بودیم، گفت: ۳۰ کشور از شرق و غرب علیه ایران اسلامی می‌جنگیدند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از سال ۶۰ به عنوان نقطه عطفی در دفاع مقدس یاد کرد و گفت: اکنون استکبار داعش را برای نابودی جریان مقاومت ایجاد کرده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری تصریح کرد: غفلت و روزمرگی از آفت‌های بزرگ محسوب می‌شود و باید به قشر ایثارگر و جانبازان توجه شود.

اوحدی تحریف را سبب فروپاشی ارزش‌ها دانست و نسبت به آن هشدار داد وبا اشاره به عقد اولین تفاهمنامه بنیاد شهید با وزارت راه و شهرسازی گفت: متأسفانه در اجرای قانون تعلل کردیم و زیبنده ما نیست که با داشتن ظرفیت‌های متعدد در کشور، مادران شهید و جانبازان فاقد مسکن باشند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تهیه هفت هزار قطعه زمین و ایجاد چهار هزار اشتغال در استان جزو تفاهمنامه است.

کد خبر 6242738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • همت پناه IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      سلام مستاجرم ایثار گری دارم حقوقی که می گیرم برای اجاره تمام می شود کسی درک نمی کند چه زندگی سختی داریم از دزفول
    • رامین عارف نیا ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      با سلام وتشکر از این تلاش و زحمت بی وقفه رسانه مهر نیوز و سلام به جناب اوحدی:چرا هیچکس از درد و دل ما ایثارگران ساکن کرج حرفی نمی‌زند؟ من با ۱چشم که به مرور نابینا شده باید منزل مادری که خود مستاجره زندگی کنم؟تا این لحظه با اینکه نیاز مبرم به وام داشتم هم به در بسته خوردم؟به درد ما برسید؟
    • علی ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      ایثار گرشش ما بیشتر دو کارت فرستادن هیچ ارزشی ندارد
    • مجتبی ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
      0 0
      اگر ماشین وارداتی که ۱۰بار جانبازان ثبت نام کردن به جانبازان دادید مسکن هم میدهید